Vårt husbilsliv

I vår blogg kommer vi att berätta om våra resor med vår husbil och hur livet ter sig däremellan. Det är roligt om ni vill lämna en kommentar till våra inlägg. Själva tycker vi det är kul att läsa andras reseberättelser och om deras liv med husbil respektive husvagn. Man får alltid tips och inspiration genom att titta in på alla fina bloggar som finns på nätet.

lördag 20 februari 2010

En katts drömmar

Hur länge ska denna vinter hålla i sig?? Inga råttor att jaga, man kan inte ligga och lapa sig i solen. Oh gud vad jag längtar till vi kan åka ut med husbilen!!!

Det här är min favoritplats när vi åker med husbilen.


Här passar jag på att lägga mig i blomlådan på ställplatsen i Travemünde. Där ligger jag bra.

Favoritplatsen är den varma och sköna limpan på vespan. Där kan jag också hålla koll på hela familjen.

Nu är det bara cirka 38 dagar kvar till avresa. Alla sprutor och vaccinationer är avklarade. Vi hörs på varmare breddgrader förhoppningsvis.
Hälsningar "Grålle", min syster hälsar också!!!

3 kommentarer:

  1. Har hälsat på Puski idag som mår så bra igen att han gjorde oss sällskap i solen utanför vännerna Karen & Thorkilds husvagn i e m. Tidigare ville han ligga inne för sig själv, härligt!

    SvaraRadera
  2. Trettioåttadagar ett långt ord om man sätter ihop dom, men som tiden går så är ni snart iväg och vi snart hemma. Era underbara katter får ut med matte och husse i husbilen och mysa av nya dofter och nya äventyr.

    SvaraRadera
  3. Katter kan verkligen konsten att njuta :-)

    SvaraRadera