Vårt husbilsliv

I vår blogg kommer vi att berätta om våra resor med vår husbil och hur livet ter sig däremellan. Det är roligt om ni vill lämna en kommentar till våra inlägg. Själva tycker vi det är kul att läsa andras reseberättelser och om deras liv med husbil respektive husvagn. Man får alltid tips och inspiration genom att titta in på alla fina bloggar som finns på nätet.

lördag 5 januari 2013

Stängt på grund av sjukdom

Om någon undrar varför inget händer på bloggen kan jag informera om att både Anders och jag har/är/varit sjuka. Det började med att Anders insjuknade före Lucia, vi tror att det var "Flunsan". Efter det har han haft en ihållande hosta, tappat matlusten och inte haft någon ork. Nu verkar det i alla fall som att det har vänt för honom, matlusten har kommit tillbaks och han tycker också att han fått tillbaks orken lite grand. På Nyårsafton var det dags för mig, då insjuknade jag, feber och en otäck hosta. Därför har vi inte haft någon vidare ork till att uppdatera bloggen men nu håller vi tummarna för att det även vänder för mig.



7 kommentarer:

  1. Det enda lilla vi kan skicka över, är ett medlidande med er båda och hoppas att hälsan kommer snart åter. Det kan inte vara roligt att ligga sjuk i en husbil. Kram från Aneby

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för er omtanke, det går förvånansvärt bra att vara sjuk i husbilen, man har ju så nära till allt. Hemma till exempel har vi två våningar, sovrummen högst upp och köket längst ner.

      Radera
  2. Krya på er goa ni två. Vi åker gärna och handlar och vad som helst ni behöver hjälp med. Dra er inte för att be oss. Kram Kram Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gulliga Christina men vi har klarat oss bra. Anders är redan mycket bättre så igår cyklade han ner till affären och handlade lite. Sen är ju affären på campingen så himla bra, där finns ju allt. Idag tror jag att det har vänt för mig, kände mig inte febrig när jag vaknade i alla fall.
      Kram

      Radera
  3. Det enda positiva med en förkylning är ju det faktum att livet återvänder som det nu gjort resp. gör för er del efter ett tag - välkomna tillbaka till sköna sommardagar i härliga Benidorm !!!
    Vi ser just att ni ska få 20 grader i skuggan idag och 21 i morgon och helt molnfri himmel !

    SvaraRadera
  4. Usch vad tråkigt att bli äcklade båda två efter varandra. Men det är ju svårt att undvika. Dessutom hör det ju lite till den är årstiden oavsett var man är. Hörde på radion att man räknar med en pik av influensa och vinterkräksjuka i slutet av januari- februari. Så nu får vi låsa in våra gamlingar. Har ju en 97-årig svärmor. Men hon är oförskämt pigg, men vet ingenting inte ens hur gammal hon är. Krya på er nu riktigt ordentligt . Skickar stärkande tankar till er! 3 M

    SvaraRadera
  5. Krya på er! Det är verkligen inte alls kul att vara sjuk...

    SvaraRadera